Kainuun yleisurheiluseurojen jäsentiedote!

27.10.2015

Yleisurheilurintamalla tapahtuu ja tässä katsaus tämän syksyn tulevista tapahtumista.

Kainuun yleisurheiluohjaajien valmennuskerho torstaina 29.10.2015 klo 18-20. Paikkana Kainuun Liikunta kisatie 30. Kainuun yleisurheilun seuratyöntekijä on kutsunut koolle  Kainuun yleisurheilukoulujen ohjaajia yhteiseen palaveriin.  Aiheina ovat yleisurheilukoulujen tila, nuorisoverkosto, ohjaajien yhteistyö, lasten kilpailutoiminta, monipuolisuus -ja piirileirin suunnittelu sekä LYK-koulutus. Palaveriin osallistuu SUL:n aluepäällikkö Yrjö Kelhä, Kainuun Liikunnan seurakehittäjä Tuomas Karjalainen sekä Kainuun yleisurheilun seuratyöntekijä Antti Ovaska. Tervetuloa tilaisuuteen!

Ilmoittautumiset osoitteeseen: antti.ovaska@kajaani.net

Kainuun yleisurheilun Syysseminaari ja Syysvuosikokous Vuokatissa lauantaina 7.11.2015. Paikkana Vuokatinhovin Rantasauna klo 10.00-17.00. Aiheina Kainuun yleisurheilun nykytila ja yhteistyö, Kainuulaisen yleisurheilijan polku sekä nuorisotoiminta ja lasten urheilu. Syyskokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat, valitaan hallitus ja palkitaan vuoden parhaat urheilijat.

Ilmoittautumiset Syysseminaariin ja syyskokoukseen 30.10.2015 mennessä sähköpostilla osoitteeseen antti.ovaska@kajaani.net
tai tekstiviestillä numeroon 045-643 1387

Hippo yleisurheilukarnevaali järjestetään tänä syksynä ensimmäistä kertaa Kajaanihallissa 14.11.2015! Luvassa hauskaa ja monipuolista tekemistä yleisurheilun hengessä koko perheelle. Tapahtuman kirkkaimpina tähtinä nähdään Kainuun kovin yleisurheilija Henri Väyrynen sekä Hippo maskotti - tätä ei kannata jättää väliin! Tapahtumapaikalla saat kokeilla vapaasti erilaisia yleisurheilun lajiratoja niin kauan kuin virtaa riittää. Lisäksi yleisurheilukarnevaali tarjoaa pikajuoksun, pituushyppyn, korkeushyppyn ja keihäänheitton  lajipisteet missä jokainen voi tehdä oman yleisurheilu suorituksensa useassa eri lajissa. Yleisurheilukarnevaalin järjestäjänä toimii Kajaanin Kipinä yhteistyössä Kainuun Osuuspankin sekä Kainuun yleisurheilun kanssa. Tapahtuman tarkoituksena on, että koko perhe viihtyy ja lapset innostuvat yleisurheilusta.Tule kokeilemaan yleisurheilua lauantaina 14.11.2015 Kajaanihalliin klo 15.00-18.00 välisenä aikana ja vietä hauska iltapäivä koko perheen kanssa.

Kaksiosainen lasten yleisurheiluohjaajakoulutus (LYK) Vuokatissa 5.12 ja 12.12.2015.  Lasten yleisurheiluohjaajakurssi on 12 tunnin kokonaisuus lasten liikunnasta, yleisurheilusta ja sen perusteiden ohjaamisesta ja opettamisesta. Koulutus on tarkoitettu 7-11-vuotiaiden lasten ohjaajille sekä ohjaajiksi aikoville. Koulutukseen tulisi osallistua  kaikki ohjaajat, jotka ovat mukana tämän ikäisten ohjausryhmissä. Tervetuloa!

Linkki ilmoittautumiseen löytyy tästä

Urheiluterveisin