SILJA LINE -SEURAKISAT 2017 - ilmoita seurasi mukaan

16.2.2017

SILJA LINE -SEURAKISAT 2017
Silja Line Seurakisat on yleisurheiluseurojen paikallistason kilpailumuoto. Se on kisa,
jossa kilpailemista voi harjoitella ja kokeilla turvallisesti. Monelle seurakisa on ensimmäinen kisakokemus.

Seurakisojen järjestämisessä paikalliset olosuhteet muovaavat kilpailun toteutusmallin sopivaksi järjestävälle seuralle

MITEN MUKAAN?

• Ilmoita seurakisasi Suomen Urheiluliiton Silja Line Seurakisat -ketjuun ympäri vuoden osoitteessa: www.kilpailukalenteri.fi/seurahaku/.
  • Kisat eivät ole tilastokelpoisia.
  • Yhteistyökumppanimme Silja Linen myötä hyväksymme järjestelmään vain nimellä "Silja Line seurakisat" tai "seurakisat" ilmoitetut kisat.
  • Hyödynnä kilpailukalenterin karttahaku -palvelu kirjaamalla hakulomakkeeseen tarkka sijaintitieto.
  • Julkaisemme seurakisat kilpailukalenteri.fi ja seurakisat.fi sivustoilla. Näin myös paikkakuntasi kesälomalaiset saavat tiedon kisoista ja voivat tulla mukaan!

TUKIMATERIAALI KESÄN 2017 SEURAKISOIHIN!

Kaikille seurakisaketjuun ilmoittautuneille seuroille Suomen Urheiluliitto ja Silja Line lahjoittavat:

• Laminoidut toimitsijakortit, joissa annetaan lajitietoutta ja ydinohjeet lajin ja harjoituksen toteuttamiseksi.
    Keihäs- ja kiekko/moukarikortit on päivitetty vuodelle 2017.
  • Lähetyskapulat
  • Kisapassit lapsille (sis. Voitto Onnisen lajitarrat).  Tilaa oikea määrä yleisurheilurekisterin kautta!
  • Laadukkaita risteilyetukortteja seurakisaan osallistuville perheille.

Seurakisat.fi -sivuston materiaalipankista löydät mm.

• Seurakisaohjeistuksen kisajärjestäjälle
  • Erilaisia seurakisa- ja palkitsemismalleja
  • Printattavat kilpailupöytäkirjat
  • Seurakisa-logo
  • Tiedotepohja
  • Voitto Onnisen ominaisuusradat jne.

Silja Line Seurakisa -palkintomitalit

• Mitali on Silja Line Seurakisat logolla varustettu 45 mm lenkillinen, sisältäen nauhan.
  • Mitaleja saa kolmessa eri värissä (kulta, hopea ja pronssi).
  • Mitalin hinta on seuroille vain 0,70 euroa/mitali.
  • Mitalit toimittaa Turun Merkki-Mitali ja laskuttaa seuran osuuden mitaleista kahden viikon kuluessa tilauksesta.
  • Tilaathan ajoissa (1.3.2017 jälkeen) yleisurheilurekisterin kautta, jotta varmistat mitalien saamisen.

KAIKKIEN MATERIAALIEN TILAUKSET KESÄ 2017 – YLEISURHEILUREKISTERI.FI

Kaikkien kesän seurakisamateriaalien (Tukimateriaalit ja mitalit) toimittamista varten tulee kisajärjestäjän rekisteröidä näiden toimitusosoitteet sekä kisapassien ja mitalien osalta tilattavat määrät kilpailukalenteri ilmoittautumisen jälkeen 1.-3.-15.5.2017 välisenä aikana osoitteessa:

yleisurheilurekisteri.fi
palvelutunnus 2017SEURAKISA

Silja Line Seurakisoista löydätte lisää tuhdisti tietoa:

Olkaa yhteydessä minuun ja toki olen yhteydessä teihin.