Angry Birds Activity Park Vuokatti Nuorisotoimintakilpailu

12.5.2016

Angry Birds Activity Park Nuorisotoimintakilpailu on tarkoitettu Kainuun yleisurheiluseuroille, jossa seurat kilpailevat paremmuudestaan osallistujamäärillä. Kainuun nuorisotoimintakilpailuun kuuluvat kaikki sisukisat (huipentumat, maastot, moniottelut I ja II, viestit,) sekä Vattenfall Seuracup. Nuorisotoimintakilpailun voittanut seura pääsee maksutta koko seuran voimalla Vuokatin Angry Birds Activity Parkiin. Myös toiseksi ja kolmanneksi sijoittuneille seuroille on luvassa palkinto.

PISTELASKU

VATTENFALL SEURA CUP

1 piste/urheilija/kisa

HUIPENTUMAT

osanottopisteet 1 piste/urheilija/laji.  Urheilija voi saada huipentumassa pisteitä enintään 4 lajista (pl. miniottelut). pisteitä voi saada vain SUL:n virallisen lasten lajiohjelman mukaisista lajeista.

9-vuotiailla miniottelu = 1 piste/urheilija/miniottelu

Miniotteluita on ohjelmassa kolme päivää kohden, joista kilpailija saa ilmoittautua enintään kaksi miniottelua/päivä. Näissä hän voi sijoittua / saada osallistumispisteet.

MAASTOT

osanottopisteet 2 pistettä / urheilija

VIESTIT

osanottopisteet 5 pistettä / joukkue.  Vähintään yhden juoksijan joukkueesta tulee olla kyseisen ikäluokan urheilijan, muut voivat olla myös tätä nuorempia.

MONIOTTELUT (Huom ! jokaisessa ikäluokassa kauden aikana 2 moniottelua)

osanottopisteet 3 pistettä/urheilija/ottelu

Henkilökohtaisissa lajeissa urheilija voi saada seuralleen pisteitä vain osallistumisista oman sarjansa lajeihin.

LISENSSIT

seuran hyväksi lasketaan myös seuran 30.9.2016 mennessä hankitut yleisurheilulisenssit:

0-7 v                0,5p/urheilija

8-13 v              1 p/urheilija