Hippo Yleisurheilukarnevaalit Kainuussa!

13.6.2016

Hippo yleisurheilukarnevaalit Kainuussa on uusi liikuntatapahtumien sarja, jossa on luvassa hauskaa ja monipuolista tekemistä yleisurheilun hengessä koko perheelle. Yleisurheilukarnevaalit tarjoavat erilaisia yleisurheilun lajiratoja sekä lajipisteitä, missä jokainen voi tehdä oman yleisurheilu suorituksensa useassa eri lajissa. Tekeminen tapahtumissa on vapaamuotoista eikä tapahtumiin ei tarvitse ilmoittautua. Paikalle voit tulla ja kierrellä eri pisteillä omaan tahtiin.

Yleisurheilukarnevaalien järjestäjinä toimivat Kainuun Yleisurheilu ry:n jäsenseurat yhteistyössä Kainuun Osuuspankin pankin ja Kainuun Sanomien kanssa.Tule kokeilemaan yleisurheilua tänä kesänä omalla paikkakunnallasi ja vietä hauska päivä koko perheen kanssa!

Hippo Yleisurheilukarnevaalit Kainuussa

Sotkamo