Kainuun Yleisurheilu ry:n jäsentiedote!

18.3.2016

Kainuun yleisurheilun kevätkokous 2016

Kainuun Yleisurheilu ry:n sääntömääräinen kevätkokous 30.3.2016 pidetään Sotkamossa, Vuokatin Urheiluopistolla luentotila Iso-Pöllyssä klo 17:00 alkaen. Kokouksessa käsitellään asiat sääntöjen 18§:n mukaisella tavalla. Kokouksessa päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle. Lisäksi kokouksessa esitetään vuoden 2015 toimintakertomus. Kokouksen aluksi tarjotaan kahvit!  Kokousmateriaalit ovat viestin liitteenä sekä ladattavissa Kainuun Yleisurheilun nettisivuilta http://kainuunyleisurheilu.sporttisaitti.com/

Hippo yleisurheilukarnevaalit Kainuussa

Tapahtumien tarkoituksena on saada lisää lapsia mukaan kainuulaisiin yleisurheiluseuroihin sekä saada yleisurheilulle näkyvyyttä. Piirin kautta on järjestetty yksi tai useampi piirin edustaja tapahtumiin sekä Kainuun Sanomien kanssa on neuvoteltu yhteistyösopimus markkinointia varten. Kainuun lehdet ovat mukana tapahtumasarjan markkinoinnissa. Tekeminen tapahtumissa on vapaamuotoista sillä karnevaalit eivät ole kilpailuita eikä tapahtumiin ei tarvitse ilmoittautua. Paikalle tullaan ja lähdetään omaan tahtiin. Tapahtuma paikoille rakennetaan yleisurheilun lajiratoja sekä lajipisteitä. Lajipisteillä mahdollistetaan tuloksen ylös ottaminen.

Seuran velvollisuudet ja tehtävät tapahtumien suhteen ovat: päättää oman seuran osalta päivämäärä tapahtumalle 30.3 mennessä missä ja milloin tapahtuma järjestetään. Päivämäärät tarvitaan pikaisesti kilpailukalenteria ja markkinointia varten. Seuran tulee järjestää toimitsijoita tapahtumaan (urheilijat, valmentajat, seuranjohtoa) sekä olla jakamassa esitteitä kesän yleisurheilukouluista.  Lisäksi yhden henkilön tulee toimia tapahtumassa Hippo maskottina.

Piirin seurojen yhteystietorekisteri

Jäsenseurojen pitää ilmoittaa 30.3 mennessä päivitetty yhteystietorekisteri toimihenkilöistään: nimi, puhelinnumero ja sähköposti. Tiedoissa tulee ilmetä seuran puheenjohtaja, hallituksen jäsenet, valmentajat sekä ohjaajat.  Tiedot tarvitaan koska ne tulevat myös kilpailukalenteriin. Tällä hetkellä vain yksi seura on ilmoittanut kyseiset tiedot. Tiedot ilmoitetaan seuratyöntekijälle sähköpostilla.

Nuorisotoimintakilpailu ja leirit

Kesällä 2016 Kainuussa alkaa SUL:n nuorisotoimintakilpailu, jossa on yhdistettynä kaikki sisukilpailut ja Vattenfall seuracup. Parhaat kainuulaiset seurat palkitaan piirin toimesta. Piiri ja monipuolisuus leirit järjestetään Vuokatissa 7.5.2016. Panostakaa näiden leirien tiedottamiseen seuranne sisällä aktiivisesti, että saadaan paljon lapsia ja nuoria mukaan leireille kaikista Kainuun yleisurheiluseuroista. Leirien esitteet ovat viestin liitteenä.

Urheiluterveisin

Antti Ovaska