Antti Ovaska valittiin Kainuun Yleisurheilun seuratyöntekijäksi

14.8.2015

Kainuun Yleisurheilu valitsi uudeksi seuratyöntekijäksi Antti Ovaskan. Antilla on monipuolinen urheilutausta ja hän on suorittanut liikunnanohjaaja tutkinnon Kajaanin ammattikorkeakoulussa. Lisäksi Antti on toiminut  vastuutehtävissä urheilu ohjauksen -ja valmennuksen parissa monen vuoden ajan.

Seuratyöntekijänä Antin työtehtäviin kuuluu lasten yleisurheiluharrastamismahdollisuuksien luominen ja yleisurheiluharrastuksen lisääminen Kainuussa seitsemän kunnan alueella (Kajaani, Sotkamo, Paltamo, Ristijärvi, Suomussalmi, Kuhmo ja Puolanka)

Käytännön työtehtävät koostuvat mm. seuraavista toimenpiteistä: lasten matalankynnyksen yleisurheiluseurakisasarjan luominen, lasten (6-12-vuotiaille) yleisurheilukoulujen levittäminen, monipuolisuus- ja piirileirien järjestäminen  ja ohjaajakoulutus.

antti.ovaska@kajaani.net