SILJA LINE-Seurakisojen haku alkanut

11.3.2015

Silja Line – seurakisat – haku auki 15.5.2015 mennessä

Silja Line Seurakisat on yleisurheiluseurojen paikallistason kilpailumuoto. Se on kisa, jossa kilpailemista voi harjoitella ja kokeilla turvallisesti. Monelle seurakisa on ensimmäinen kisakokemus.

Tukimateriaali

Kaikille Silja Line Seurakisat -ketjuun ilmoittautuneille seuroille Suomen Urheiluliitto ja Silja Line lahjoittavat:

·         Laminoidut toimitsijakortit (kilpailutilanteen toteutuksen apuvälineitä, joissa annetaan lajitietoutta ja ydinohjeet lajin ja harjoituksen toteuttamiseksi)

·         2 x sekuntikello, kuminauharima ja lasikuitumitta

·         Kisapassit lapsille (sis. Voitto Onnisen lajitarrat). Tilaa oikea määrä kilpailukalenteri -ilmoittautumisen jälkeen 1.3.-15.5.2015 välisenä aikana osoitteesta: yleisurheilurekisteri.fi > palvelutunnuksella: 2015SEURAKISA.

·         Laadukkaita risteilylahjakortteja seurakisaan osallistuville perheille

·         Palkintomitalit Turun Merkki-Mitalista. Mitaleja saa kolmessa eri värissä (kulta, hopea ja pronssi). Mitali on Silja Line Seurakisat logolla varustettu, 45 mm lenkillinen, sisältäen nauhan. Mitalin hinta on seuroille vain 0,60 euroa/mitali. Tilaukset tulee tehdä 1.3.-15.5.15 välisenä aikana osoitteesta: myynti(at)turunmerkkimitali.fi. Turun Merkki-Mitali postittaa mitalit ja laskuttaa seuran osuuden mitaleista kahden viikon kuluessa tilauksesta. Lasku toimitetaan tilauksen yhteydessä. Tilaathan ajoissa, jotta varmistat mitalien saamisen.

Miten mukaan?

·         Ilmoita seurakisasi Suomen Urheiluliiton Silja Line Seurakisat -ketjuun 1.3.-15.5.2015 välisenä aikana osoitteessa: www.kilpailukalenteri.fi/seurahaku/.

·         Kisat eivät ole tilastokelpoisia.

·         Kilpailukalenteriin ilmoitetaan vähintään kolme kisaa / seura.

·         Yhteistyökumppanimme Silja Linen myötä hyväksymme järjestelmään vain nimellä "Silja Line seurakisat" tai "seurakisat" ilmoitetut kisat.

·         Hyödynnä kilpailukalenterin karttahaku -palvelu kirjaamalla hakulomakkeeseen tarkka sijaintitieto.

·         Julkaisemme seurakisat kilpailukalenteri.fi ja seurakisat.fi sivustoilla. Näin myös paikkakuntasi kesälomalaiset saavat tiedon kisoista ja voivat tulla mukaan!

Tässä paketissa mukana myös Nestlé Healthy Kids seurahaun info – hakuaika 16.3. -asti

Kiitoksia – ollaan yhteydessä

T: Yyte